2 nr

• Planet Earth II
  • Spara 287,50 kr
Läs mer››

Planet Earth II - DVD eller Blu ray

BBC:s uppföljare till Planet Earth hyllar jordens skönhet och visar djurlivets underverk med bilder som är så imponerande att man knappt kan tro sina ögon.

PLANET EARTH II tar dig med på en fascinerande resa till världens djungler, berg, öknar, öar, slätter och städer fångade med en fantastisk detaljerad teknik.

Följ med till världens fyra hörn för att upptäcka de extrema krafter som formar livet i vart och ett av dessa omtalade landskap. Du får också se hur djuren som lever på jordens mest ogästvänliga platser på ett anmärkningsvärt sätt förmår överleva. Från öga mot öga med möten mellan otroliga varelser till episka resor genom andlös vildmark, får du uppleva naturens underverk på ett helt nytt sätt.

Serien är BBC Earth:s mest ambitiösa produktion hittills och använder den senaste tekniken inom filmproduktion, såsom kamerastabilisering, fjärrstyrd inspelning och drönare. Tack vare tekniken kommer du riktigt nära de knivskarpa bilderna. Gör dig redo för en spektakulär resa runt vår planet med kungen av naturdokumentärer, Sir David Attenborough.

1. Premieval
Product
Planet Earth
2. Fyll i din adress!

Prenumerationsvillkor för Illustrerad Vetenskap. Prenumerationsvillkor för Tidningsbutiken.

3. Hur vill du betala?
Ditt erbjudande:
  • 2 nr, ord lösnrpris138kr
  • Planet Earth, värde349kr
  • Totalt värde487kr
  • Du betalar endast49,50kr
  • Du sparar hela437,50kr
* porto 39,50kr tillkommer
Beställ!

Fakta: Illustrerad Vetenskap

Tidningen Illustrerad Vetenskap ger dig som prenumerant en djup och lättillgänglig inblick i forskarnas och historikernas vardag. Följ men på upptäcktsresa och lär dig om djupa raviner och universums mörkaste delar. Du kan läsa om spännande nya rön men också grotta in dig i intressanta reportage om människor som levde för flera hundra tusen år sedan.
Illustrerad Vetenskap är en vetenskaplig tidskrift som grundades hos Bonnier Publications 1984. Huvudkontoret ligger i Köpenhamn men tidningen delas ut i hela 15 länder. Tidningen äger titeln som Nordens största vetenskapliga tidskrift och innefattar bland annat spännande reportage och artiklar inom ämnena vetenskap, natur och teknik. Låt dig fängslas av vår fascinerande värld nu och då!
  • Land: Sverige / Språk: Svenska